16:22 Стартова педрада 2014-2015 н.р. | |
29 серпня в ЕНВК "ЗНЗ-ДНЗ" №6 відбуласася стартова педрада, під час якої, розв’язуючи завдання державного законодавства, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, місцевих органів управління освітою, ураховуючи план роботи на 2014-2015 н.р. і перспективний план роботи закладу на наступний рік перед колективом ЕНВК були накреслини шляхи реалізації таких завдань: Як показує аналіз управлінської діяльності, невирішеними залишаються:
Актуальні завдання:
В 2014-2015 навчальному році буде продовжена робота над реалізацією завдань програми дослідно - експериментальної роботи з проблеми «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу методом моделювання» на завершальному етапі. В новому 2014 – 2015 навчальному році необхідно спрямувати свою діяльність на вирішення наступних завдань: 1. Методична діяльність: 1.1. Продовжити реалізацію Державних стандартів дошкільної та початкової загальної освіти, створивши належні умови для організації навально-виховного процесу в 3-х класах та дошкільної підготовчої групи; 1.2. Проаналізувати та узагальнити результати роботи колективу над проблемною темою «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності в умовах інклюзивного навчального закладу в контексті компетентнісного підходу». 1.3. Забезпечити відповідне оформлення та популяризацію перспективного педагогічного досвіду вчителів закладу. 1.4. Забезпечити формування мовленнєво - комунікативної компетентності дошкільників та учнів 1-4 класів. 2. Пдеагогічна діяльність: 2.1. Продовжити методичну й експериментальну діяльність на успішну реалізацію завдань, де основною стратегією вважати розробку моделі інноваційного навчального закладу нового типу ЗНЗ-ДНЗ. 2.2. Створити умови для поліпшення якості освітніх послуг, особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання, забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом залучення найкращого педагогічного досвіду. 2.3. Забезпечити якісний та системний психолого- педагогічний супровід навально-виховного процесу. 2.4. Підвищити рівнів навчальних досягнень учнів. 3. Виховна діяльність: 3.1. Вдосконалювати систему виховної роботи шляхом розвитку і розширенню учнівського самоврядування. 3.2. Формувати особистісні цінності вихованців на основі використання здоров’язберігаючих та інформаційно-комунікаційних технологій. 3.3. Вдосконалювати систему роботи з батьками з використанням інтерактивних форм. 4. Експериментальна діяльність: 4.1. Продовжити ефективне використання результатів моніторингових досліджень освітнього процесу в інклюзивних класах. 4.2. Продовжити вивчення нових технологій та методик з інклюзивного навчання, формування нового розуміння проблем дітей з особливостям психофізичного розвитку. 5. Управлінська діяльність: 5.1. Продовжити роботу ЕНВК по реалізації освітньої програми закладу відповідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України, Концепції розвитку навчального закладу на 20011-2015 роки. 5.2. Посилити управлінський вплив з проблеми підвищення об’єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів. 5.3. Забезпечити проведення заходів, націлених на 100% володіння педагогами базовими навичками в галузі ІКТ, продовжити роботу по створенню електронного навчального контенту педагогами закладу. 5.4. Забезпечити внутрішкільний контроль за роботою вчителів щодо рівневого формування знань, вмінь та навичок учнів.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |