УВАГА!!!
02 грудня 2014 року в кабінеті інформатики відбудеться засідання педагогічної ради «Психолог-педагогічний та соціальний супровід молодших школярів: потреби, реалії, перспективи».
Форма проведення: «круглий стіл».
Час проведення: 13.15
Радимо прочитати:
- Лісіна Л. Взаємодія школи і батьків. – Запоріжжя: Прем’єр, 2003р.
- Класні години з психологом / укладач О.В. Скворчевська, О.С. Нурєєва. – Х.: «Основа», 2008р.
- Поцелуйко В.М. Психология неблагополучной семьи: книга для педагогов и родителей. – М.: «ВЛАДОС-ПРЕСС», 2006 р.
- Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати. – Бібліотека «Шкільного світу», К.: редакція загальнопедагогічних газет, 2004р.
- Воспитание трудного ребенка. Дети с девиантным поведением: учебно-методическое пособие / М.И. Рожков и др. – М.: ВЛАДОС, 2006р.
- Я – моє здоров’я – моє життя («Якалка»): Навчально-методичний посібник / Голоцван О.А., Лещук Н.О. та ін. – К.: Навч.книга, 2004р.
- Психогімнастика/Упоряд.О.А.Атемасова. – Х.:Вид-во:»Ранок», 2012р.
- Як навчити вашу дитину володіти емоціями. – Х.:Вид-во: «Ранок», 2009р.
- Леві В.Л. «Нестандартна дитина». – М.:ЦПП, 1992р.
- Некрасова З, Некрасова Н. Що робити, якщо…Вас дістали конфлікти, капризи та дитячі вреднощі. – М.:ООО Вид-во: «Софія», 2009р.
- Начала мудрости: 50 уроков о добрых качествах: для занятий с детьми дошкольного и младшего школьного возраста/ А.Лопатина, М.Скребцова – 3-е узд. – М.: «Амрита-Русь»,2005г.
- Ступени мудрости: 50 уроков о добрых качествах: для занятий с детьми младшего и среднего школьного возраста/ А.Лопатина, М.Скребцова – 3-е узд. – М.: «Амрита-Русь»,2005г.
- Психолог – педагогу: підказки та рекомендації/П.Ю.Теслюк, упоряд. Т.Ш.Червонна – К.: Редакції загально педагогічних газет, 2014р.
- Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та розумового розвитку/За ред.. Л.С.Вавіної – К.: «Атопол», 2010р.
Ми очікуємо на педраді:
• конструктивних порад, які можуть активізувати діяльність педагогічного колективу;
• добрих, цікавих ініціатив;
• критики.
Ми проти:
• самозвітів без критичних поглядів;
• млявих «промов із листка»;
• байдужості.
Ми за творче, ініціативне й новаторське ставлення до роботи, яке є критерієм соціальної активності кожного педагога. |