Енергодарський навчально-виховний комплекс
"ЗНЗ I ступеня - ДНЗ" № 6

Четвер, 29.02.2024, 18:46
Вітаю Вас, Гость
Головна » 2014 » Вересень » 1 » Стартова педрада 2014-2015 н.р.
16:22
Стартова педрада 2014-2015 н.р.

29 серпня в ЕНВК "ЗНЗ-ДНЗ" №6  відбуласася стартова педрада, під час якої, розв’язуючи завдання державного законодавства, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, місцевих органів управління освітою, ураховуючи план роботи на 2014-2015 н.р. і перспективний план роботи закладу  на наступний рік перед  колективом ЕНВК  були накреслини шляхи реалізації таких завдань: 

Як показує аналіз управлінської діяльності, невирішеними залишаються:

  • проблема організації комплексної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами;
  • проблема підвищення рівня навчальних досягнень та рівня вихованості учнів;
  • проблема відповідного матеріально-технічного забезпечення НВП.

Актуальні завдання:

  • продовження експериментальної роботи з проблеми «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу методом моделювання»
  • удосконалення нормативно - правової та методичної бази ЕНВК (дошкільна ланка);
  • удосконалення  системи освітньої роботи відповідно до потреб дитини, сім’ї.

В 2014-2015 навчальному році  буде  продовжена робота  над  реалізацією завдань програми дослідно - експериментальної  роботи з проблеми  «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу методом моделювання»  на     завершальному  етапі.  В новому 2014 – 2015 навчальному році  необхідно спрямувати свою діяльність на вирішення наступних завдань:

1. Методична діяльність:

1.1. Продовжити реалізацію Державних стандартів  дошкільної та початкової  загальної освіти, створивши належні умови для організації навально-виховного процесу в 3-х класах та дошкільної підготовчої групи;

1.2. Проаналізувати та узагальнити результати роботи колективу над проблемною темою «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності в умовах інклюзивного навчального закладу в контексті компетентнісного підходу».   

1.3. Забезпечити відповідне оформлення та популяризацію перспективного          педагогічного досвіду вчителів закладу.                                                    

1.4. Забезпечити  формування мовленнєво - комунікативної компетентності дошкільників та учнів 1-4 класів. 

2. Пдеагогічна діяльність:

2.1. Продовжити методичну й експериментальну діяльність  на успішну реалізацію завдань,  де основною стратегією вважати розробку моделі інноваційного навчального закладу нового типу  ЗНЗ-ДНЗ.

2.2. Створити умови для поліпшення якості освітніх послуг, особистісної реалізації змісту освіти, індивідуалізації навчання, забезпечення практичної спрямованості освіти шляхом залучення найкращого педагогічного досвіду.

2.3. Забезпечити якісний та системний психолого- педагогічний супровід навально-виховного процесу.

2.4. Підвищити рівнів навчальних досягнень учнів.

3. Виховна діяльність:

3.1. Вдосконалювати систему виховної  роботи  шляхом  розвитку і розширенню учнівського самоврядування.

3.2. Формувати особистісні цінності вихованців на основі використання здоров’язберігаючих та інформаційно-комунікаційних технологій.

3.3. Вдосконалювати  систему  роботи з батьками з використанням  інтерактивних форм.

4. Експериментальна  діяльність:

4.1. Продовжити  ефективне використання результатів   моніторингових досліджень освітнього процесу в інклюзивних класах.

4.2. Продовжити вивчення нових технологій та методик з інклюзивного навчання, формування нового розуміння проблем дітей з особливостям психофізичного розвитку.                                    

5. Управлінська   діяльність:

5.1. Продовжити роботу ЕНВК  по реалізації освітньої програми закладу відповідно нормативно законодавчої бази Міністерства освіти і науки України, Концепції розвитку навчального закладу на 20011-2015 роки.

5.2. Посилити управлінський вплив з проблеми підвищення  об’єктивності оцінювання   навчальних досягнень учнів.

5.3.  Забезпечити проведення  заходів, націлених на 100% володіння педагогами базовими навичками в галузі ІКТ, продовжити роботу по створенню електронного навчального контенту педагогами закладу.           

5.4.   Забезпечити внутрішкільний контроль за роботою вчителів щодо рівневого формування знань, вмінь та навичок учнів.

 

 

Переглядів: 652 | Додав: VaNs | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: